ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Kreative iværksættere
Creative Business Network

Rasmus Wiienstedt

Tscherning

CBN er et iværksætternetværk med partnere i mere end 80 lande. Netværket har set mange nye idéer inden for sundhedsområdet, mens det ser et stort potentiale for flere kulturelle løsninger af kreative aktører. Med udgangspunkt i WHOs rapport ønsker Creative Business Network at gøre alle aktører i sundhedssektoren opmærksom på mulighederne for at arbejde med iværksættere indenfor kreativitet, kunst og sundhed.

Creative Business Network organiserer bl.a. en global konkurrence, Creative Business Cup, hvor 5000-7000  iværksættere deltager, og de bedste kommer til den globale finale BRIGHT i København.

English video below

Creative entrepreneurs
Creative Business Network (CBN)

Rasmus Wiienstedt

Tscherning

CBN er et iværksætternetværk med partnere i mere end 80 lande. Netværket har set mange nye idéer inden for sundhedsområdet, mens det ser et stort potentiale for flere kulturelle løsninger af kreative aktører. Med udgangspunkt i WHOs rapport ønsker Creative Business Network at gøre alle aktører i sundhedssektoren opmærksom på mulighederne for at arbejde med iværksættere indenfor kreativitet, kunst og sundhed.

Danish video above

midt_logo_05_hvid_eps

Kontakt

Projektleder Mikkel Ottow
mikkel.ottow@ru.rm.dk
+45 40 92 67 09

Presseansvarlig Kim Michelsen
kim.michelsen@ru.rm.dk
+45 24 26 71 01

Baggrund

Kultur som Sundhedsfremme er en digital afløser for den fysiske konference, der skulle have været afholdt 2. september 2020, men som blev aflyst på grund af corona-situationen. Her kan du opleve en lang række digitale oplæg og møde mange af de oplægsholdere, der skulle have deltaget på konferencen.